תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

קורס אמזון (דרופשיפינג אמזון) – הדרך להצלחה במסחר ומכירות באמזון

קורס דרופשיפינג באמזון – סודות ההצלחה של מסחר ומכירות באמזון

דרופשיפינג ישראל גאים להציג לכם קורס דרופשיפינג אמזון, שיעזור לכם להכנס לתחום של מסחר באמזון ולהצליח בו.

מי שמעוניין להצליח במכירות באמזון, יקבל מהמנטורים של דרופשיפינג ישראל ידע רב, שיש רק למי שמצליח בתחום הזה ומתפרנס ממנו ביום יום.

מה תלמדו בקורס מסחר באמזון?

  1. איך פותחים חשבון ומתחילים לעשות דרופשיפינג אמזון? (החל ממושגים בסיסיים ביותר ושליטה בממשק של אמזון, עד למציאת מוצרים מנצחים ושיווקם)
  2. איך מוצאים מוצרים מנצחים? (בחלק הזה של קורס מכירות באמזון תלמדו לסנן מוצים שלא כדאי למכור, איך לבחור מוצרים שיקבלו סקירות טובות, השפעה של הסקירות הנ”ל על ההצלחה שלכם ועוד)
  3. איך בוחרים ספקים ואיך משתפים איתם פעולה? (השלב הזה של קורס מסחר באמזון מלמד איפה ואיך כדאי לחפש ספקים, איך ליצור איתם קשרים טובים, איך לדאוג לעיצוב ואריזה ברמה גבוהה של המוצר שלכם ועוד תכנים שיעזרו למי שעובר קורס אמזון פרטי להתחיל לסחור ברגל ימין)
  4. איך מעבירים את המוצרים שלכם למחסנים של אמזון? (החלק הזה של קורס אמזון פרטי יתן לכם הבנה עמוקה בנוגע לכל הדקויות של תהליך העברת המוצרים שלכם אל מי שידאג להעביר אותם לקונים שלכם כשתתחילו למכור
  5. איך לנסח כותרות מנצחות למוצרים שלכם, לכתוב בצורה משכנעת ולגרום לעמודי המוצרים שלכם להביא לכם מכירות? (אחד הנושאים החשובים ביותר של קורס מסחר באמזון, שיעניקו לכם כלים שיעזרו למי שעבר קורס אמזון פרטי להתחרות גם בסוחרים מנוסים, שכבר יודעים את העבודה)
  6. קידום הסחורה שלכם בתוך תוצאות החיפוש של פלטפורמת אמזון (הכל מטיפים שיעזרו לכם לשמור על המוניטין שלכם כסוחרים בעיני הלקוחות שלכם ועד ליצירת תכנים משלכם לצורך קידום המותג הפרטי שלכם)
  7. פרסום ממומן במנועי חיפוש וברשתות חברתיות (בחלק הזה של קורס מסחר באמזון, תלמדו להביא תנועה לעמודי המוצרים שלכם מגוגל, פייסבוק ומקומות אחרים שבהם תוכלו לפרסם בתקציב שאתם מגדירים בעצמכם)
  8. בניית מוניטין של המותג הפרטי שלכם (הגדלת נפח המסחר שלכם, נהתנהלות יעילה ואפקטיבית מבחינת מלאי, התנהלות נכונה מבחינת דוחות ועוד אתגרים שקורס מכירת באמזון יעזור לכם להתמודד איתם בקלות רבה יותר כשתתקלו בהם)
  9. התרחבות לשווקים נוספים (אם בתחילת קורס אמזון מומלץ להתחיל בשוק אחד, כמו של ארה”ב לדוגמא, אז בשלבים מתקדמים יותר של ניהול העסק שלכם, כדאי להתחיל לסחור גם במדינות אחרות)
  10. מכירת מוצרים של המותג הפרטי שלכם בפלטפורמות נוספות (הקמה של חנות שופיפיי, העלאת ליסטינגים של המוצר שלכם באיביי ובכללי – צעדים שיעזרו לכם למכור את המוצרים שלכם גם מחוץ לאמזון, בשביל להגדיל עוד יותר את נפח המכירות)

להלן תשובות לשאלות נפוצות שנוהגים לשאול את הצוות של דרופשיפינג ישראל בנוגע לקורס מסחר באמזון.

מה הסיכויים שלי להתחרות בסוחרים הרבים שיש כבר באמזון, אם אעבור קורס אמזון פרטי?

מדובר באחת השאלות היותר נפוצות שסטודנטים פוטנציאליים של קורס אמזון נוהגים לשאול, אבל התשובה נמצאת בתוך השאלה. אכן מדובר בפלטפורמה תחרותית מאוד, אבל העובדה הזאת היא בעצם גם הוכחה לעובדה שיש הרבה דגים לתפוס בים ושווה להשקיע מאמץ ולעשות את המיטב שלכם בשביל להתחרות. קורס אמזון של מכללת דרופשיפינג יעזור לכם לעשות את הצעדים הראשונים שלכם באמזון בבטחה ולהתקדם, עד שתהיו בעצמכם סוחרים מנוסים ויתכן שגם משמעותית יותר מצליחים מאלה שנכנסו לתחום לפניכם, אבל אין להם את כל הידע שקורס אמזון שלנו נותן.

עד כמה רמת השליטה שלי באנגלית יכולה להשפיע על הסיכויים שלי להצליח בקורס מכירות באמזון?

אם בעבר הייתה למי שלא שולט בשפה האנגלית ברמה גבוהה סיבה להטיל ספק בפוטנציאל שלו בתור מוכר באמזון (ולא בצדק, כי באמת שידע בסיסי ביותר של השפה הספיק לישראלים רבים בשביל להגיע לתוצאות מרשימות!), אז היום זה אפילו פחות רלוונטי, כי כיום זמין לשירותכם ממשק של אמזון בשפה העברית. במידה ויהיה לכם צורך בעזרה בתרגום, תוכלו להסתמך על כלים של תרגום שלא חסר כיום ברשת.

למי קורס אמזון מומלץ?

קורס אמזון מומלץ לכל אלה שכבר עברו קורס איביי ויצא להם כבר לצבור ניסיון במסחר בשיטת דרופשיפינג. מי שמצליח לסחור בפלטפורמה אחת, מומלץ לו להרחיב את הפעילות שלו לפלטפורמות נוספות ולכן קורס אמזון מומלץ למי שרוצה לעבור לשלב הבא ולהוסיף מקור פרנסה נוסף, שעדיין לא מביא לו הכנסה נוספת. בנוסף, קורס אמזון מומלץ גם למי שרוצה להכנס לתחום של דרופשיפינג בלי להתחיל לסחור בפלטפורמות אחרות לפני זה. קורס מסחר באמזון של דרופשיפינג ישראל יתן את כל הכלים הנחוצים להצלחה במסגרת דרופשיפינג אמזון, בין אם יש לכם ניסיון קודם רב במסחר מקוון ובין אם אתם חסרי ניסיון, אבל רעבים להצלחה ומוכנים להשקיע בשביל להגיע אליה.

במה מתבטא השוני בין דרופשיפינג אמזון לבין דרופשיפינג באיביי?

ישנם הבדלים לא מעטים בין דרופשיפינג אמזון לבין דרופשיפינג באיביי, אבל חשוב לשים לב לעובדה שמה שמאפיין אנשים שקונים דרך אמזון הם לרוב אנשים ששמים לב יותר לדקויות של תנאי הרכישה ולא מוכנים להתפשר על פחות מהשירות ברמה הגבוהה ביותר שיש. בשונה מהקונה הממוצע באיביי, שמוכן להתפשר על זמן ההגעה של מוצר מסין, כל עוד המחיר מוצא חן בעיניו, הקונה האקרעי באמזון דווקא יהיה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על אותו המוצר, כל עוד הוא יודע בוודאות שיקבל בדיוק את מה שהזמין, שרמת האיכות של אותו המוצר זהה למה שכתוב בתיאור שלו והוא יגיע אליו במהירות שיא. השיקולים האלה מאפשרים למי שעושה דרופשיפינג אמזון לדרוש מחירים גבוהים ולהרוויח יפה ממכירות דרך הפלטפורמה הזאת.

האם קורס מכירות באמזון מתאים למי שעובד במשרה מלאה?

בהחלט כן. קורס מכירות באמזון, בין אם מדובר בדרופשיפינג אמזון או בפרייבט לייבל (קורס אמזון פרטי), אומנם דורש השקעת זמן לא קטנה, אבל ברור לנו שלא כל אחד יכול להתעורר בתור איש עסקים מצליח ותכנית הלימודים של קורס מכירות באמזון שלנו מותאמת לאנשים שעובדים במשרה מלאה ורוצים להתפתח במקביל בתחום של דרופשיפינג אמזון, צעד אחר צעד, עד שירגישו שהם מוכנים לעבור לשלב הבא ולהתפרנס ממסחר באמזון בלבד. מה שהכי חשוב הוא שסטודנט שמחליט לקחת חלק בקורס אמזון פרטי, יבין שפרק הזמן שיקח לו להגיע למטרות שהוא שם לעצמו מבחינת רווחיות, תלוי לא רק בכמות הזמן שהוא מוכן להקדיש, אבל בכמות ברמת ההשקעה וההתמדה שלו. לא חסרים מקרים שבהם עובד שכיר עם מעט זמן פנוי הצליח להגיע לתוצאות יפות יותר ותוך זמן קצר יותר מסטודנטים אחרים, שהיה להם יותר זמן להשקיע והם לא ניצלו אותו כראוי. ישנן גם דוגמאות אחרות, כמובן.

האם יש אפשרות של קורס אמזון מרחוק, עבור מי שלא יכול להגיע למכללת דרופשיפינג ישראל?

כן, אופציה של קורס דרופשיפינג אמזון אונליין זמינה עבור מי שגר באיזורים מרוחקים מפתח תקווה, בין אם זה בגבולות ישראל או אפילו בחו”ל. הסיכויים שלכם להצליח במסחר באמזון פחות תלוי בבחירה בין קורס אמזון פרטי דרך השתלטות מסך לבין קורס מכירות באמזון פרונטלי, אלא בנכונות שלכם להשקיע, להתמיד ולהתעמק בתחום הזה. במידה ואתם מרגישים שמסגרת לימודים כיתתית תעזור לכם להתרכז ולהבין יותר טוב, אז קורס אמזון מומלץ יותר עבורכם הוא הקורס הפרונטלי. מכללת דרופשיפינג ישראל ממוקמת בקרבת תחנת רכבת, מה שמקל על סטודנטים רבים מאיתנו מבחינת הגעה. בכל מקרה!

“>

עלות ההכשרה:

החל מ-1000 ₪

decoration logo

יצירת קשר

ישנה אפשרות להתאים עבורך מסלול בהתאמה אישית צור עמנו קשר לפרטים נוספים..