תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

צעדים ראשונים בעולם המסחר האינטרנטי – דרופשיפינג למתחילים

עולם המסחר האלקטרוני עלה מדרגה בשנים האחרונות, תקופת הקורונה גרמה לעסקים מכל רחבי הארץ והעולם להבין שעסק ללא נוכחות דיגיטלית לא יכול להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי ולמקסם את המכירות שלו או השירות שהוא מעניק. לצד העסקים שמתחילים לזרום אט אט לזירה האינטרנטית, דלת חדשה ומעניינת נפתחת עבור הקהל הרחב – דרופשיפינג – תיווך בין ספקים \ יצרנים \ יבואנים – ללקוחות הקצה.

 

אז מה זה דרופשיפינג ולמה זה רווחי לנו?

כמו שכבר אמרנו, דרופשיפינג למתחילים באופן כללי זה תיווך של מוצרים. לקחת מוצר מספק מסוים במחיר מוזל, לפרסם אותו למכירה במחיר יקר יותר ולאחר שמכרנו אותו לקנות אותו מהספק עם פרטי המשלוח שהלקוח השאיר בקנייה שלו אצלנו.

שיטת העבודה הזו קיימת כבר עשרות שנים בתחומים שרחוקים מעולם הדיגיטל – חנויות וסופרמרקטים בישראל מתווכים לנו מוצרים מספקים ויבואנים כבר עשרות שנים, כעת עם הטכנולוגיה ניתן לבצע זאת ביעילות רבה וללא צורך בהשקעה כספית גדולה לקניית סחורה מראש. חשוב לזכור שכאשר אנחנו עושים דרופשיפינג למוצרים באיביי או בחנות פרטית אנחנו הופכים לעסק לכל דבר ועניין, חייבים לשמור על מתן שירות לקוחות איכותי, רווחיות מקסימלית ודיווח הכנסות כחוק.

הדרך הנכונה לעשו תדרופשיפינג באיביי

הדרך הנכונה לעבודה בשיטת הדרופשיפינג, שלב אחרי שלב.

 

איך ניתן לעשות דרופשיפינג ברחבי האינטרנט?

דרופשיפינג באינטרנט מתחלק ל2 סוגים – דרופשיפינג לפלטפורמות מסחר שמוגדרות כמו קניונים (איביי, אמאזון, אטסי ועוד) או דרופשיפינג לאתרים פרטיים, שזה בעצם בנייה של חנות באינטרנט מ-0. לפניכם הסברים מפורטים על הפלטפורמות הנפוצות ביותר.

  • דרופשיפינג לאיביי – איביי היא פלטפורמה יעילה לדרופשיפינג כיום. מעצמת המסחר מכניסה מיליוני כניסות ביום לתוך האתרים שלה, וניתן להפוך לסוחר ללא בירוקרטיות / אישורים או אזרחות אמריקאית. איביי נחשבת ליעילה ביותר לשיטת עבודה זו מכיוון שבאיביי משלמים רק לאחר מכירה, לא עולה כסף לסוחרים להקים חשבון מוכר ולא עולה כסף להעלות מוצרים למכירה – לא מכרת לא שילמת. איביי היא הפלטפורמה המושלמת לדרופשיפינג למתחילים.
  • דרופשיפינג לאמאזון – אמאזון מאוד מזכירה את איביי מבחינת הנראות אבל שונה ממנה מאוד מבחינת שיטות העבודה. שיטת העבודה של דרופשיפינג לא נפוצה באמאזון בגלל שהפלטפורמה דורשת מהסוחרים מספר אישורים לפני הקמה של חנות. בנוסף לפתיחת חנות יש עלויות בשונה מאיביי. סיבה נוספת שמאוד קשה למכור באמאזון בשיטת הדרופשיפינג היא שרוב הסוחרים מחזיקים את המוצרים בתוך מחסני סחורה באמריקה או מאחסנים במחסנים של אמאזון עצמם ולכן זמני המשלוח נעים בין 2-5 ימי עסקים. כשאנחנו עושים דרופשיפינג מאלי אקספרס לדוגמה, לא נוכל להציע זמני משלוח כאלה ולכן איביי יותר ריאלית לשיטת העבודה הזו.
  • דרופשיפינג לשופיפיי – שופיפיי היא מערכת לבניית חנויות מסחר פרטיות. בשונה מפלטפורמות המסחר שהזכרנו למעלה, בדרופשיפינג בשופיפיי בונים אתר חנות מ-0 עם מיתוג ועיצוב שלנו ומשווקים אותה לקהל הרחב. היתרון המרכזי בעבודה עם חנות פרטית הוא שלא נמצאים תחת פלטפורמה שולטת כמו איביי או אמאזון וכל תפעול החנות, הסליקה והשיווק מתבצע על ידינו. החיסרון המרכזי הוא העלויות – אם באיביי לצורך העניין לא משקיעים הרבה כסף בהתחלה, אז בחנות פרטית כמו שופיפיי נשקיע כסף על הקמה, בנייה ועיצוב של החנות וכמובן העלויות היקרות יותר – עלויות השיווק שלנו.

 

איפה כדאי להתחיל בדרופשיפינג – בחנות פרטית או בפלטפורמת מסחר?

לסוחרים החדשים שנכנסים לעולם המטורף הזה אנו תמיד נמליץ על איביי כדרופשיפינג למתחילים, בפלטפורמה יש עלויות כמעט אפסיות ודרכה ניתן ללמוד את עולם המסחר לעומק, כולל ספקים פוטנציאליים, שיטות משלוח, שירות לקוחות וכו’. שופיפיי וחנויות פרטיות מוגדרות כדרופשיפינג למתקדמים יותר, כדי לתחזק חנות פרטית חייב ללמוד איך לבנות ולעצב אותה או לשלם למישהו עבור השירות הזה וחובה ללמוד שיווק בצורה מקצועית כדי לקחת חנות ללא תנועה ולהזרים לתוכה תנועה שתתורגם למכירות והכנסות.

 

דרופשיפינג רווחים – לכמה כסף אפשר להגיע בתחום הזה?

את השאלה הזאת ניתן לשאול על כל תחום ולעולם התשובות לא יהיו זהות, כמו שיש עורכי דין בישראל שמרוויחים 8,000 ש”ח בחודש ויש כאלו שמרוויחים 80,000 ש”ח. גם בתחום הדרופשיפינג ניתן לראות סוחרים שמגיעים לסכומים מאוד גבוהים (עשרות אלפי שקלים \ דולרים בחודש) אבל לא כל מי שנכנס לתחום מגיע לכסף הגדול – חובה לשמור על התמדה ועבודה נכונה ויעילה לאורך כל הדרך על מנת להתפתח ולהגיע ליעדים.

 

לסיכום – דרופשיפינג האם כדאי?

חד משמעית, כן. ובגדול!

דרופשיפינג נמצא איתנו כבר עשרות שנים, והולך להשאר גם עשרות שנים קדימה.

אם אתם צריכים שנעזור לכם להצליח בתחום – אנחנו כאן כדי לעשות את זה יחד איתכם ובגדול.

about

המסלולים שלנו