תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

ליסטר VS מוניטור – למה צריך את הכלים האלו ובאילו כלים הכי כדאי להשתמש?

לאורך השנים נחשפנו להמון סוגים של תוכנות שמייצרות לנו אוטומציות מסוימות כשאנחנו עושים דרופשיפיניג באיביי. מקבצי אקסל אוטומטיים שניתן לעדכן בהם הזמנות בקלילות ועד למוניטורים שמעבירים באופן אוטומטי מוצרים מהספק לאיביי ומשלימים את תהליך הרכישה לאחר שקיבלנו הזמנה.

אז מה מותר ומה אסור? ובמה כדאי להשתמש? על הכל נדבר במאמר שלפניכם.

 

ההבדל בין ליסטר למוניטור

ליסטר ומוניטור הם כלים שמסייעים לנו להעביר את דף המוצר בשלמותו מהספק ישירות כליסט חדש בתוך איביי ומסייעים לנו גם בתפעול ההזמנה עצמה לאחר שקיבלנו את הרכישה מהלקוח.

 

למרות שהכלים די זהים במטרה שלהם יש הבדלים קריטיים בין מוניטור לליסטר.

 

  • מוניטור – כלי שמעביר את המוצרים מהספק לאיביי, מנטר את המלאי ואת מחירי המוצרים, מבצע תהליך השלמת הזמנה באופן אוטומטי לאחר שרכשו את המוצר מאתנו באיביי ואפילו שולח הודעות אוטומטיות ללקוחות בעת רכישה. מוניטור יכול לעבוד ב2 צורות שונות: מוניטור API ומוניטור non API – ההבדל ביניהם הוא שמוניטור non API אינו מבצע את השלמת ההזמנה לאחר שקנו את המוצר שלנו באיביי. מוניטור אינו חוקי לשימוש בפלטפורמה של איביי ומי שכן יבחר להשתמש עלול להיחסם ללא התראה מוקדמת.

 

  • ליסטר – הליסטר מתפקד כמעין “חצי מוניטור”, ההבדל היחיד בינו לבין מוניטור API הוא שהליסטר לא מנטר מלאי ומחירים ואינו מבצע את השלמת ההזמנה לאחר שרכשו מאתנו. הליסטר מאוד מזכיר מוניטור non API והוא חוקי וניתן להשתמש בו בעבודה עם איביי. יתרה מכך, איביי הוציאה ליסטר שהיא פיתחה עבור הסוחרים שלה (ליסטר שעובד בעיקר עם קוד HTML).

חשוב להדגיש שליסטר או מוניטור לא עושים את העבודה עבורנו בטח לא כשמדובר בדרופשיפינג לאיביי, אלא מעתיקים הכל קומפלט מהספק לליסט באיביי, זאת חובתנו לערוך, לשפר ולייעל את הליסט לאחר שייבאנו אותו מהספק.

 

אם המוניטור עוזר לתפעל את כל העבודה באיביי למה הפלטפורמה הוציאה אותו מחוץ לחוק?

שאלה מעולה שנשאלת הרבה בשנים האחרונות והאמת היא שהתשובה היא בגוף השאלה – איביי יודעת שרוב קהל לקוחות הקונים שלה יודע שברחבי העולם בדרך כלל יוכל למצוא מחירים הרבה יותר זולים למוצרים והם עדיין מעדיפים לרכוש באיביי בגלל הגנת הצרכן הגבוהה שיש באיביי. לכן, לאיביי מאוד חשוב לשמור על שירות לקוחות כמה שיותר טוב וכדי שזה יקרה היא חייבת למנוע אובר אוטומציה בפלטפורמה.

בנוסף חיבור כלים למתחרות של איביי אסור בתכלית האיסור על פי eBay API user agreement מכיוון שהכלים שואבים את כל הדאטה(שם, מספר פלאפון, כתובת מלאה) של הלקוחות ומעבירה קומפלט למתחרות שלה.

 

אז באיזה כלי כדאי לי להיעזר בדרופשיפינג באיביי?

ראשית כל, נציין שעבודה עם כלים מתאימה לסוחרים שכבר הכירו את הפלטפורמה של איביי ומצליחים להתנהל בצורה טובה בתוכה. אנחנו כמובן ממליצים להשתמש בליסטר או במוניטור non API כדי להימנע מחסימה של איביי.

יש המון ליסטרים איכותיים ברחבי הרשת שמציעים פיצ’רים שונים ומגוונים ומסייעים לנו לבצע דרופשיפינג באיביי בצורה איכותית ובטוחה, אנחנו בחרנו להמליץ על הראשון מביניהם שיצא לאור – Dropeex:

 

7 יתרונות מרכזיים של Dropeex:

 

  1. מוגדר כמוניטור non API – בטיחות לפני הכל, עבודה עם מוניטור non API נותנת לנו ביטחון שאיביי לא יחסמו או יסמנו לנו את החשבון.
  2. העלאת מוצרים ללא הגבלה – אין כמות מסוימת שמותר לנו להעביר מהספק לאיביי דרך דרופיקס, אפשר להעביר ללא הגבל כולל וריאציות!
  3. שפה גמישה – לסוחרים מבינינו שעובדים בזירות מסחר שונות באיביי כמו איביי איטליה או איביי אירלנד יוכלו לבחור בשפה שבה ירצו שהליסט יעלה לאיביי.
  4. מגוון רב של סוחרים – דרופיקס המעולה תומך במספר גבוה של סוחרים ופלטפורמות ספקים מכל רחבי העלום.
  5. הודעות אוטומטיות ללקוחות – דרופיקס מאפשר לנו הסוחרים לשלוח הודעות באופן אוטומטי ללקוחות מיד עם ביצוע ההזמנה ולאחר הגעת המוצר אל הלקוח.
  6. חיבור מספר חשבונות – לתותחים הכבדים באיביי שמנהלים כבר מספר חנויות במקביל יש את האפשרות לעבוד עם דרופיקס בכל אחד מהחשבונות הללו.
  7. אופציות שילוח מורחבות – דרך דרופיקס ניתן לעבוד עם כמה חברות שילוח בהתאם לספק שאיתו אנחנו עובדים.

 


סרטון הדרכה איך להשתמש בדרופיקס. (אנגלית)

 

קוד קופון לדרופיקס 25% הנחה לכל החיים – DropshippingIsrael

הסיבה שאנחנו ממליצים בחום על עבודה עם ליסטר או לחילופין מוניטור non API היא כי אנחנו מסתכלים על חנויות באיביי כעסק לכל דבר ועניין, כמו שאדם מן השורה לא יסכן את העסק שלו בקניון בבאר שבע או בקניון בחיפה – ככה לעולם לא נפעל תוך כדי סיכון החנות שלנו בקניון של איביי.

about

המסלולים שלנו