תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

איך לעשות כסף באיביי בזמן הבידוד?

ימי הקורונה נחתו על המדינה כרעם ביום בהיר. הימים האלה מדהימים ולא פשוטים, בכל קנה מידה. לא רק מדינת ישראל, גם מרבית העולם נכנס לבידוד בגלל משבר הקורונה. נכון, הרבה עסקים ושכירים רואים כיצד אין להם אפשרות לעבוד כרגיל. לרבים מאיתנו מתעוררות שאלות שלאו דווקא היינו חושבים עליהן קודם לכן.

איך להרוויח כסף בזמן הקורונה? איך להרוויח כסף בבידוד? איך להרוויח כסף מהבית? איך להרוויח כסף באיביי? איך לעשות כסף הבית באיביי גם בזמן הקורונה וגם אחרי שהיא תחלוף?

עבור אנשים שמרוויחים כסף באינטרנט, במכירות, התקופה הזאת מהווה גם סוג של הזדמנות. נסביר לכל מי שרוצה לדעת, איך לעשות כסף באיביי, ולהפוך עבורכם את הבידוד ליוזמה ולשגשוג (במקום משבר). במקום קיפאון, תראו איך אפשר להגיע להצלחה ועשייה. כאן נסביר איך להרוויח כסף באיביי פלוס שמונה הדגמות של קטגוריות מוצרים. קטגוריות של מוצרים שנחשבים בימינו למבוקשים מתמיד. עם קצת יוזמה, תוכלו להתחיל עסק רווחי ממש עכשיו. עסק שימשיך ליצור לכם הכנסות ורווחים גם בהמשך כשהבידוד יסתיים, כעבודה נוספת או כעסק רווחי בפני עצמו.  

נצלו את הזמן ללמוד לעשות כסף גדול 

בעניין הסגר, ההנחיות הולכות ומחמירות. פחות ופחות אנשים מורשים לצאת החוצה, למעט להצטיידות במזון או לביצוע כמה תפקידים המוגדרים כתפקידים חיוניים. ומה עושים אנשים כשהם נמצאים בבית ומחפשים תעסוקה או זקוקים למוצרים? מזמינים אונליין. כי הפתרונות נמצאים באינטרנט ואם אתם רוצים לדעת  איך לעשות כסף באיביי, זהו הזמן שלכם. מיד נספר לכם על כמה מוצרים שהביקוש אליהם עולה בגלל המצב. אך לפני כן, אם חסר לכם ידע בנושא, זהו הזמן שבו אתם יכולים ללמוד איך לעשות כסף גדול, מהבית, בכל זמן. קורס איביי יאפשר לכם להצליח, מפני שהמכירות המקוונות צפויות להתרחב במיידי גם לאחר שהמשבר יסתיים. אפילו עכשיו אתם יכולים לברר פרטים לגבי קורס שופיפיי או הדרכות למכירות בשלל פלטפורמות מקוונות. 

איך לעשות כסף באיביי: לזהות נכון הזדמנויות  

שימו לב ששיטת דרופשיפינג מאפשרת לכם למכור אונליין, אפילו בלי שאתם צריכים להקים אתר. זוהי שיטה שמאפשרת לכם להקים עסק למכירות, בלי שתצטרכו לעולם להחזיק מלאי או לקחת סיכונים מסחריים. איך לעשות כסף באיביי, גם בבידוד וגם בכלל: תמיד לזהות הזדמנויות, טרנדים. באיביי, אתם לא צריכים להתחייב על מכירת קו ספציפי של מוצרים. בכל רגע נתון, קיימים טרנדים שכאשר אתם רוכבים עליהם, אתם נהנים מרווחים גבוהים. והבידוד, עם כל הקושי, מביא לטרנד שהוא הזדמנות מדהימה – בגלל שאנשים כמעט לא יוצאים מהבית, הם צריכים, רוצים ומעוניינים לקנות מוצרים לפעילויות ביתית. 

איך להרוויח כסף באיביי? תמכרו לאנשים את מה שהם הכי צריכים 

קבלו כמה רעיונות מעולים, למוצרים שאתם יכולים למכור, תלמדו איך להעלות מוצר למכירה באיביי באופן כזה שתהיה לו הבדלה ותתחילו למכור ממש במיידי ובקלי קלות. 

מכשירי חשמל לבידור ביתי

בבידוד,מכירות הציוד לבידור ביתי מרקיעות שחקים. הזמן הוא הזמן, למכור רמקולים ומערכות שמע, מחשבים, מסכי טלוויזיה. כשאנשים נמצאים בבית, הם רוצים למקסם את חווית הצפייה בסרטים, בסדרות ובכל סוגי התכנים. 

משחקי שולחן ומשחקי קופסא

כל המשפחה סגורה בבית, עם בידוד מהעולם החיצון. המשפחה צריכה תעסוקה והילדים “מטפסים על הקירות” מרוב שעמום או לא עוזבים לרגע את המסך. בנקודה הזאת, כשאתם שואלים איך לעשות כסף באיביי בזכות העובדה הזאת, אנו עונים – תמכרו משחקי שולחן או משחקי קופסא. 

ציוד כושר

כל אותם אנשים שיש להם מנוי למכון כושר או לאימונים אישיים וסגורים בבית, לא רוצים להפסיק להתאמן. הם צריכים פתרונות ביתיים, שיספקו תעסוקה ויאפשרו להם לתחזק את הגוף בלי לצאת. אז כשאפילו ג’וגינג אי אפשר לעשות, אם שאלתם איך לעשות כסף באיביי בזמן הזה: מוכרים ציוד כושר, משקולות, מולטיטריינרים, חבל קפיצה, קפיצים, מתח ביתי, מדי דופק וכן הלאה. 

ציוד בישול פתרונות לאפיה

כשאנשים לא יוצאים למסעדות, הם יותר מבשלים בבית. זה הזמן לספק לכל מי שנמצא בבידוד ורוצה חווית בישול ואפייה מקסימלית, ציוד בישול טוב יותר. אם תרצו לדעת עוד על איך להרוויח כסף באיביי, אתרו את הציוד שמאפשר לבשל או לאפות, לבד, ביחד, בזוג או עם הילדים. תבניות לאפיה, שלל קערות שבהן אפשר לערבל בלילה או לשים מצרכים לעוגה, תרמוסטטים, מכשירים וכלים ליצירת צורות של עוגיות טעימות. ולמרות שיש שפע מתכונים באינטרנט, תוכלו להרוויח גם ממכירה של ספרי מתכונים איכותיים. 

כלי עבודה

כשאנשים סגורים בבית בגלל הבידוד, מה יותר טבעי מאשר לנצל את הזמן ולשפר את הבית? איך לעשות כסף באיביי: הציעו לאנשים כלי עבודה וציוד שבעזרתו אפשר לתחזק את הבית, לתקן, לצבוע. אפילו אנשים בלי הרבה ניסיון יכולים לצבוע, לתקן רהיט עץ ישן או לעשות אלף ואחת משימות אחרות (מתאים גם כאתגר משפחתי משותף). בעזרת יצירתיות ורעיונות טובים, אפשר לממש ולא רק לשאול איך להרוויח כסף באיביי. אפשר למכור מדריכים לעבודות נגרות או משימות של “עשה זאת בעצמך”. ניתן למכור סטים של מברגות או מקדחות. ארגזי כלים ובוקסות ומברשות לצביעה הקירות או רולרים. תוכלו להציע לציבור ערכות לסתימת סדקים בקירות, לניקוי עובש בחדרי שירותים ומקלחות ועוד אלף ואחת אפשרויות. כל מה שצריך זה לעורר את הצורך, למציאת תעסוקה פרקטית ואיכותית לתקופת הבידוד. 

ציוד סלולר שמחבר אתכם לכל העולם

בזמן בידוד עקב הקורונה, הרבה מאוד אנשים נמצאים בבית לבדם. ואז, השאלה איך להרוויח כסף באיביי יכולה לקבל תשובה על בסיס הרצון האנושי כל כך, להיות בקשר, ליהנות מסביבה חברתית ולהתרחק מתחושה של בדידות. על מנת לאפשר לאנשים להשיג את מה שהם רוצים, ניתן למכור להם ציוד סלולר. הציוד הזה, שיכול לכלול טלפון חכם, אוזניות ועוד אביזרים נלווים, נמכר בשלל רמות מחיר. זו ההזדמנות לחשוב על פלחי שוק שונים, על לקוחות בעלי יכולת כלכלית מגוונת. כאשר מוכרים עוד יחידה ועוד יחידה, עוד מכשיר ועוד מכשיר, הרווחים מאמירים. כולם מרוויחים. 

ערכת עזרה ראשונה שתמיד חשוב שיש בבית

בתקופה שונה ומשונה שכזאת, אפילו ביקור שגרתי בקופת החולים או בבית המרקחת הופך למשימה כמעט בלתי אפשרית. אנו מאחלים לכל הציבור בריאות ואריכות ימים ובכל זאת, אנו מכירים בעובדה שגם בבית, תאונות ופציעות עלולות להתרחש. עבור אנשים שרוצים לדעת איך להרוויח כסף באיביי, יש כאן מקום לזיהוי הצורך של הציבור. הצורך שאפשר לתת לו מענה, בדמות מכירה של ערכות עזרה ראשונה. 

ערכות יצירה לשלל גילאים

ההורים מחפשים בנרות אחר עוד אפשרויות תעסוקה לילדים הקטנים או המתבגרים. כאשר אתם שואלים אותנו איך להרוויח כסף באיביי נזכור כי ערכות יצירה הופכות למבוקשות ביותר בימים אלה. ניתן למכור ערכות שכוללות למשל חוברות הדרכה לקיפולי נייר וגליונות של אוריגמי. ניתן למכור חוברות צביעה בשילוב צבעי מים או גואש או צבעי פסטל. מספרי גזירה ודבק ועוד שלל פתרונות ליצירתיות בלתי נגמרת. זהו גם זמן מתאים להציע ערכות סריגה, תפירה, אריגה. כל זאת, בצירוף הפניה מתוך האתר או הפייסבוק (לינק) להדרכה מצולמת למתחילים או למתקדמים, ואתם מסודרים. 

כעת הכדור בידיים שלכם. אתם כבר לא צריכים לגשש לגמרי באפילה כדי לדעת איך להרוויח כסף באיביי. את הצעד הבא, עשו בעצמכם ותוכלו לראות ברכה בעמלכם. זה הזמן להפסיק לשאול איך לעשות כסף באיביי ולהתחיל לעשות!

 

 

about

המסלולים שלנו