תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

למה כלכך חשוב להזין את מספר הטלפון של הלקוח בהזמנה באיביי, שופיפיי וכו׳?

“היי, מדבר השליח של ups ,אז איך אמרת בדיוק מגיעים למקום ?״

מה קורה אנשים ? בזמן האחרון קצת פחות ראיתם פרסומים שלי בנושא של דרופשיפינג, זה מכיוון שאני עובד במלוא המרץ על דברים שיקדמו אותי, את התלמידים שלי, ואתכם, קבוצה נפלאה , אז כמו שתמיד אומרים – הכל לטובה : )

הנה מצאתי לי 10 דק׳ של לשבת עם עצמי לבד ולכתוב לכם פוסט שישב לי הרבה זמן בראש, מס׳ טלפון חברים, זה כל הסיפור .

לא מזמן עשיתי סקר בקבוצה וקיבלתי תוצאות שקצת השאירו אותי מבולבל, כ- 50% מהסוחרים שהגיבו בפוסט לא מזינים את מס׳ הטלפון של הלקוחות שלהם אצל הספק שלהם , ואני שואל – למה ?

היום אין כמעט לקוח שלא משאיר טלפון בהזמנה, זה רשום לכם במוניטור שכל אחד ממכם עובד איתו, זה רשום לכם בתוך פרטי ההזמנה באיביי , אז מדוע ולמה יש עדיין אנשים שנוהגים ״לחרטט״ מספר ?

חברים, פרטי ההזמנה, הכוללים את הכתובת ומס׳ הטלפון, אלו פרטים שנועדו לשימוש של חברת השילוח ! (טוב נו אולי דרופשיפינג אמזון וכל שאר הספקים האחרים עושים עוד דברים עם המידע הזה, אבל זה פחות מעניין אותנו)
מה מעניין אותנו ? נכון מאוד, שתהליך ההזמנה והשילוח יסתיים בצורה הטובה והחלקה ביותר, והלאה ללקוח הבא !
(או להזמנה החוזרת של הלקוח שהיה מבסוט שהתהליך היה מעולה)

אני בטוח שיצא לכם להתקל במשלוח שלא נמסר ללקוח או שהיתה בעיה במסירה, יכול להיות שמס׳ טלפון תקין היה מונע את הדבר הזה . כן כן…

מעבר לכל זה , קחו אפילו את המדינה הקטנה שלנו, היום כל ההודעות על דואר רשום מגיעות בתור sms ישירות לטלפון הנייד שמוזן בתהליך ההזמנה אצל הספק . כמעט ולא שולחים יותר את הדפים המרובעים האלה של פעם שאומרים לך שמחכה לך חבילה בדואר … זה עד כמה חשוב לספק מספר טלפון תקין בתהליך ההזמנה !

לסיכום , תפסיקו ״לחרטט״ מספרי טלפון , תפסיקו ״לחרטט״ מספרי מעקב, תפסיקו ״לחרטט״ תיאור מוצר, תפסיקו ״לחרטט כותרת, אנחנו פה כדי לעבוד, כדי להרים עסקים מצליחים, וכדי להשאר פה, הרבה אחרי שכל אלו שבאו לעשות סיבוב של חודשיים ילכו… אנחנו נהיה פה כשהם ירצו לחזור לתחום וישאלו אותנו מה קורה ומה חדש, אי שם בשנת 2022-2025 , בואו נעשה את זה נכון .

נ.ב הפוסט מדבר אל כל אלו שעובדים בצורה ידנית, תוכנות האוטומציה השונות של שופיפיי ושל דרופשיפינג באיביי עושות את זה כמובן באופן אווטמטי .

 

about

המסלולים שלנו