תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

מדוע עדיף לא להתחבר רגשית למוצרים שאתם מוכרים?

“מחצית מהטעויות שלנו נובעות מפני שהרגש שלנו פועל כאשר עלינו לחשוב, והשכל שלנו פועל כאשר עלינו להרגיש.” ~ ג’ון צ’רטון קולינס

?אף אחד לא מדבר על זה יותר מדי, אבל בין אם אתם מוכרים בשופיפיי, איביי, אמזון, אטסי או כל פלטפורמה אחרת – להיות מחובר רגשית למוצר או למוצרים שלכם, כנראה יהרוס לכם את סיכויי ההצלחה.

למה? למה זה קורה?!
להתחבר רגשית לפאקינג מוצר? פיזי?
כן, זה קורה כמעט לכולנו, כמעט לכל אחד ואחת מכם.
לא משנה אם אתם גברים “חסונים״ או נשים ״רגישות״.
מתחברים יותר מדי וננעלים על משהו, שיכול להיות שהוא בכלל לא נכון עבור קהל היעד שלכם.אותו הקהל שאמור לרכוש את המוצר, ובסופו של דבר להכניס לכם כסף.

בתקופה האחרונה יצא לי להתקל בהמון חבר׳ה מתחילים שבאים ללמוד אצלנו קורס אמזון פרטי, קורס ebay, או קורס שופיפיי או וואט אבר.
הרבה מהם כבר מגיעים עם איזה אתר ניסיוני או כמה מוצרים באוויר,
אחד מהדברים ששמתי לב אליו הוא שיש אנשים שעושים קורס דרופשיפינג ומתחברים יותר מדי למוצרים שאותם הם מנסים למכור.

למשל שופיפיי, בחור אחד בא והראה לי את האתר שהוא פתח לאחרונה
ושאל אותי מה דעתי עליו.
אמרתי לו שהדעה שלי יכולה להיות מצויינת,
אבל אין כמו לבדוק את הדברים בשטח.
(האתר היה בנוי ממוצר מסויים בעל כמה וריאציות)

אחרי שעשינו כמה בדיקות בשטח, הבנו שקהל הלקוחות המרכזי שאמור לקנות את המוצר הזה (קהל האוואטר המרכזי שלנו) בכלל לא מתלהב מהמוצר. ולא רואה בו משהו שימושי. בום!

בכמה בדיקות שביצענו בשטח, בצורה אורגנית לחולטין – נפסקו 4 חודשים של נסיונות כושלים של אותו בחור לפרסם את המוצר בפייסבוק.
מאות דולרים שבוזבזו והלכו למר צוקרברג היקר שאותו כולנו אוהבים. סתם.

אם אתם מרגישים שזה קרה גם לכם, או אפילו קורה לכם ממש עכשיו.
שיש לכם מוצר שאתם בטוחים שהוא זה ״האביר על הסוס הלבן״ שלכם,
עצרו רגע. ותנו לי להעביר לכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם:

1) הרגש שלכם כלפי המוצר לא אומר כלום, יותר נכון…
לא צריך לעניין אתכם בכלל מה אתם חושבים עליו.
הדבר הכי חשוב שצריך לעניין אתכם, זה מה הקהל הפוטנציאלי שאמור לרכוש את המוצר חושב עליו. –
(ממש כמו שעשו פעם בדיקות בקניונים לאיזה טעם של מעדן חדש שרוצים להוציא לשוק… זוכרים את זה?)

2) נסו להבין איפה קהל הלקוחות הפוטנציאלי שאמור לרכוש את המוצרים שלכם מסתובב, ותוציאו מהם כמה שיותר על מה הם באמת חושבים לגבי המוצר שלכם. לטוב – וגם לרע.(אל תפחדו מתגובות שליליות, זה בסדר.לפעמים עדיף לקבל את האמת בפרצוף)

3) יש טריליוני מוצרים בעולם – לדעתי הרבה יותר מכמות בני האדם שחיים על כדור הארץ… הכל ב-ס-ד-ר!
בשונה מאנשים שייצרו 10,000 יח׳ ממוצר מסויים בסין, אנחנו אנשי דרופשיפינג. אנחנו לא תלויים בשום מוצר, אנחנו חופשיים.?
(מצד שני, אל תתנו לעצמכם יותר מדי חופשיות ותתחילו ״לדלג״ על כל מוצר שאתם רואים שטיפה לא הולך לכם, כי זו גם בעיה מסוג אחר ועליה נדבר כבר בפוסטים הבאים)

ב-ה-צ-ל-ח-ה קהילה נפלאה,
אימפריה. ✌️

 

about

המסלולים שלנו