תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

כל האמת על מסחר באיביי, אמזון ושופיפיי בשנת 2019. האם עדיין כדאי להכנס לתחום?

״כמה היתם משלמים כדי לחזור לשנת 2013?״
החלטתי לכתוב כמה נקודות חשובות לאור מה שקורה בשבועות האחרונים .

1. ״שפע אין סופי״
אנחנו נמצאים בתקופה הטובה ביותר באנושות , יש היום יותר עושר בעולם ממה שהיה אי פעם , ואין שום סיבה שנתח קטן מזה לא יגיע לידיים שלנו .

2. ״אנחנו רק בהתחלה״
הרכישות באינטרנט עולות משנה לשנה בקצב שמפחיד את כל בעלי ההון שמחזיקים בקניונים ושטחי מסחר פיזיים, שימו לב לנתונים הבאים:
בשנת 2014 המסחר באינטרט הסתכם במכירות של 1.3 טריליון דולר, את שנת 2017 סיימנו במכירות של 2.3 טריליון דולר . רוצים לדעת מה ההערכה לשנת 2021? 4.9 טריליון דולר .

3. ״אנחנו יותר משליש!״
שימו לב – מדברים על כך שדרופשיפינג מהווה כיום מעל לשליש מהמכירות באינטרנט, והנתון הזה רק עולה בזמן שאנחנו מדברים . תבינו את הפוטנציאל העצום .

4. ״דרופשיפינג זה מודל כלכלי״
דרופשיפינג זה לא אמזון, או איביי….
דרופשיפינג זה מודל כלכלי שנותן לנו אפשרות למכור מוצרים שלא נמצאים במחסן הפרטי שלנו, בלי להתעסק בשילוח, ובלי לשלם מראש לסחורה .
אז כן, ללכת ליוסי מאיזור התעשייה של פתח תקווה , זה שיש לו מפעל לייצור תכשיטים ולסגור איתו על שיתוף פעולה שישלח בשבילכם את המוצר ברגע שיש מכירה, זה דרופשיפינג .

5. ״כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים״
הרבה דרופשיפרים מהקהילה הישראלית והבינלאומית הרגישו בשינויים בשבועות האחרונים , חלקם בירידה,
וחלקם בעלייה .
מי שמבין ששינויים היו כאן מאז ומתמיד, והעולם צריך להתקדם ולהתפתח, וככה גם איביי, אמזון, וכל חברה אחרת , מבין שהשינויים האלו הם הזדמנות ענקית .
מי שעוקב אחרי מה שאני כותב יודע שעוד בשנת 2017 כתבתי ואמרתי – כמו בסיירת צבאית, הסינונים של המוכרים הבעייתיים ימשיכו כחלק מהתפתחות המסחר האלקטרוני . בכל הפלטפורמות .
כל החבר׳ה שבאו להרים עסק של חודש או חודשיים, הולכים לפרוש ולהתלונן בפני כל העולם שהרצפה עקומה, יש גם את החבר׳ה שהתחילו טוב, ולאט לאט התחילו להעלות באלקים למערכת ולנסות לדפוק אותה כמה שרק אפשר, זה עבד להם טוב אבל הם ידעו בתוך תוכם שלפעמים החגיגה נגמרת .כל החבר׳ה האלה כנראה יחזרו לסחור איפשהו בין שנת 2021 ל2025 , בשנים שבהם כל האוניברסיטאות בארץ ובעולם כבר יציעו תואר או לימודים מקצועיים במסחר אינטרנטי , אולי רק אז הם יבינו שמה שיש כאן זה עסק לכל דבר , עסק אמיתי ולא משחק ילדים . עסק שלא שונה בכלום מכל עסק אחר בארץ ובעולם . עסק שבו צריך לגייס עובדים, להכין תוכניות עבודה, ובעיקר ללמוד ולהתפתח כל הזמן, כי בעולם העסקים…וגם בטבע , רק החזק שורד .

7. ״אנחנו בעלי עסקים״
מכירות לא מודדים לפי יום או שבוע חלש . מכירות מודדים בסוף החודש, מודדים פעם ברבעון, בסוף השנה . ממש לא לפי יום או יומיים חלשים.
אחד מהדברים החשובים להצלחה בעסק, יותר מהמוצרים והלקוחות שלנו, הוא הרוח העסקית שלנו . מי שישאר בחשיבה של שכיר ,סיכויי ההצלחה שלו יורדים בצורה חדה מאוד .
כדי להכנס לראש העסקי הנכון, אני יותר מ-ממליץ לכל אחד ואחת מכם לקרוא את הספרים של רוברט קיוסאקי / של נשיא ארהב דונאלד טראמפ .

8. ״ידע זה כח״

יש לכם פה את אחת הקהילות והקבוצות החזקות בעולם . קבוצת דרופשיפינג ישראל . תשתמשו בה לא רק כדי לצפות מהצד ולשאוב ידע לעצמכם, תשתמשו בה גם כדי לעזור לאחרים. מניסיון זה יחזור אליכם בגדול . יש לכם מבחר סוגי קורס דרופשיפינג, כגון קורס מסחר באמזון, קורס מסחר באיביי וגם קורס שופיפיי, יש לכם מנטורים , יש לכם מידע ביוטיוב ובגוגל .

תלמדו , תלמדו , תלמדו, השפע הזה לא היה קיים עד לפני כמה שנים .
הלוואי שהיה לי ולעוד רבים את כל השפע המטורף הזה כשאנחנו התחלנו .

9. זוכרים ששאלתי אתכם בהתחלה כמה היתם מוכנים לשלם בשביל לחזור עכשיו לאיביי / אמזון / שופיפיי של שנת 2013 ?
צפו עכשיו בתמונה שצירפתי לפוסט, בשנת 2013 איביי החליטה להעלות את עמלות המכירה לעמלות שאנו רגילים אליהם היום . באותה תקופה הרבה בעלי חנויות באיביי החליטו לסגור את הבאסטה , בא לכם לנחש מה היה קורה אם הם היו מסתגלים לשינויים ? בואו נגיד ככה, חשבון הבנק
שלהם בטוח היה נראה טוב יותר היום .
האם אתם יודעים לקחת את השינויים ולמנף אותם או שאתם כמו אלו שהחליטו לפרוש ב2013 ?

10. אם נשארתם עד כאן, אני שם כסף על ההצלחה שלכם ✌️ !

 

 

 

about

המסלולים שלנו