תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

העיקר זה לא לפחד!

מרגישים שחסר לכם כסף? ברור. מי מאיתנו לא שאל את עצמו לאחרונה, למה להסתפק בפחות כשאפשר יותר? היום השאלה היא כבר לא איך להרוויח כסף מהבית אלא למה בעצם אנו מרגישים חוששים או חסומים מלעשות את הצעד הזה. כולם כבר יודעים שאפשר למכור מוצרים אפילו בלי לפתוח חנות, למעשה בלי לצאת בכלל מהבית. למרות ששיטת דרופשיפינג מאפשרת לכל אחד (ולכל אחת) לשפר את הכנסותיו, קיים איזשהו פחד לא רציונלי. זה הפחד שעומד מולנו בכל פעם שאנו רוצים לעשות איזשהו שינוי חשוב בחיים. אז במקום לתת לפחד לנהל אותנו (וברור שיש לכולם חששות לגבי הסיכויים להצליח בתור דרופשיפר), צריך לדעת רק דבר אחד. כל מה שצריך זה פשוט לקום ולעשות ולהתחיל לפעול. קודם כל, תחליטו שנמאס לכם לפחד ואחר כך פשוט תחליטו להתחיל ללמוד, להבין מה ואיך לעשות ואז – לבצע.

מה, עוד לא שמעתם על דרופשיפינג?

בשלב זה, אנחנו רוצים לקחת רגע צעד אחורה ולפנות אליכם, אלה שבעצם שואלים את עצמם מה זה דרופשיפינג. אם כבר שמעתם, פשוט דלגו לפסקה הבאה. בקצרה, מדובר בשיטה שהיא היום הכי נפוצה באינטרנט, למכירות אונליין. זו שיטה של מכירה בלי להקים חברה ואפילו בלי שחייבים חנות אונליין. אפשר להשתלב בשיטה הזאת דרך כל מיני פלטפורמות מקוונות. אתם כמוכרים בעצם משמשים כמתווכים. אתם גוזרים קופון שמן מזיהוי של מוצרים מבוקשים. אחרי שתלמדו לזהות מוצרים מבוקשים תלמדו גם איך לחשוף אותם ללקוחות פוטנציאליים מכל העולם. בכל מכירה, אתם בעצם מעבירים הנחיה לספק שמצאתם, לשלוח את המוצר או המוצרים ללקוח. מכל מכירה, יש לכם עמלה גבוהה בלי שאתם צריכים להתעסק עם ניהול חנות, בלי שצריך לנהל מלאי ובלי שצריך להתעסק עם משלוחים בדואר.

האם צריך להקים אתר לצורך מכירות?

חשש מרכזי של אנשים שעדיין לא התעסקו במכירות מקוונות הוא שאין להם מושג איך להקים אתר לצורך מכירות. האמת היא, שאפילו לא צריך כיום להקים אתר בשביל למכור. לא צריך לשכור מתכנת או מעצב אתרים. אפשר להסתמך על פלטפורמות מקוונות כמו איביי או אמזון. וגם אם רוצים לפתח כמה ערוצי מכירה ולהקים מעין חנות בקניון ווירטואלי, זה הרבה פחות מסובך מכפי שזה נשמע. אפשר להקים חנות בפלטפורמה מצליחה כגון שופיפיי. זוהי מערכת מובנית להקמת חנויות, שיכולה לשמש אתכם לצד פעילות דרופשיפינג בפלטפורמות אחרות. בקניון הווירטואלי הזה אפשר למכור הכל וניתן למצוא שם גם בעלי עסקים (שכבר לא מאמינים במסחר מבוסס שיווק רגיל, לא אונליין), לצד יזמים צעירים ושכירים שרוצים לשפר את ההכנסה, מבלי לצאת מהבית.

מפחדים ממכירות? הטריק שיעלים את הפחד אחת ולתמיד  

מפחדים לעשות את הצעד הראשון למכירות ואי קומרס? דעו שכולם חוששים לפני שמתחילים. מי שלא חושש, עלול לטעות. מי שמרגיש גרעין של פחד מבין בעצם שחסר לו ידע, ואחרי שלומדים, יודעים מה לעשות ואיך לעשות. אתם לא צריכים בשביל זה אוניברסיטה ולא צריכים לבזבז שנים מהחיים. אפשר להצטרף לקורס מקצועי שבו לומדים לא רק תיאוריה אלא פרקטיקה. ומה זאת אומרת פרקטיקה? למשל איך לסחור באיביי. תלמדו כל מה שצריך לדעת על מה לעשות ומה לא לעשות, כדי להשתמש בפלטפורמה כדרך נהדרת למכור ולשווק. והפקרטיקה זה גם ממש להבין ולהתנסות מהבסיס. המדריכים בקורס אלה דרופשיפרים בעצמם, שיראו לכם איך להעלות מוצר באיביי, אחרי שתאתרו יחד מוצרים רווחיים. לומדים כמובן גם איך לחשוף את המוצרים שאתם רוצים, לקהל היעד שאתם רוצים.

טכניקות קידום לשיפור המכירות

אף אחד לא נולד עם כל הידע ולכן, אל דאגה, גם אתם יכולים ללמוד ולהצליח בזכות טכניקות מוכחות. מכירות אונליין אפשר לחזק בהרבה מאוד דרכים ואם אתם רוצים להצליח כדרופשיפרים ובכלל במכירות אונליין, תוכלו ללמוד איך לעשות את זה נכון. תמיכה וקידום של מכירות ניתן לבצע על ידי הקמה של קמפיין פרסומי בפלטפורמות חברתיות. גם אתם יכולים להפוך את פייסבוק למאיץ מכירות מעולה או להשתמש באינסטגרם, כדי להביא גולשים ולהפוך אותם לקונים. כשתדעו איך להשתמש בפלטפורמות כדוגמת TUMBLR, PINTEREST, כשתקבלו את כל הכלים להשתמש בנכון בפרסום ממומן בגוגל ובקידום אורגני למתקדמים, תוכלו לגשת למכירות ברשת, מכל הכיוונים.

אז בואו נסכם:

✔️אם אתם חוששים ממכירות באינטרנט, זה טבעי וכולם חוששים בהתחלה.

✔️החשש נובע מכך שחסר לכם ידע, את פערי הידע הללו אפשר להשלים.

✔️לא צריך אוניברסיטה כדי להצליח, אלא קורס מובנה שמלמד בדיוק, צעד אחר צעד, מה ואיך לעשות.

✔️קורס איכותי נותן כלים מעשיים והופך אתכם למוכרים וסוחרים מקוונים.

✔️ההצלחה בקורס לא נמדדת במבחן אלא בכך שאתם מתנסים, מוכרים ומרווחים מזה כסף, תוך כדי הלימוד.

about

המסלולים שלנו