תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

הגדלת הכנסות באיביי בעזרת אוטומציה ומיקור חוץ

ביקורת: Subivi eCommerce CRM

הביקורת המקורית נכתבה על ידי לקוח של סוביוי בחו”ל ותורגמה לעברית לטובת אלה ששוקלים לעשות שימוש בכלי ומעדיפים לקרוא ביקורות בעברית. בהצלחה לכולם 🙂 

מאוד חשוב להעניק את שירות הלקוחות הכי טוב שיש במסחר אלקטרוני בכלל וכן דרופשיפינג באיביי בפרט. לשירות לקוחות מעל הממוצע יש ערך כלכלי לעסק שלך והרבה סוחרים מתחילים להבין את זה. חיפשתי מערכת CRM שנבנתה במיוחד לסוחרי eCommerce עם פיצ’רים מותאמים לתעשיה. מעבר לכך, חיפשתי כלי שלא רק עוזר לנהל את השירות לקוחות שלי אלא שיש לו גם פיצ’רים שיכולים לעזור לי להרחיב את ההכנסות שלי. החלטתי לנסות את הכלי של Subivi eCommerce CRM.

יש לסוביוי התנסות חינמית של 7 ימים ולא צריך להכניס את הפרטי אשראי בהרשמה שמבחינתי זה מעולה כי אני לא אוהב להביא את פרטי האשראי שלי לכל אחד ואחד. החלטתי להירשם ולראות במה מדובר.

איך נרשמים ?

ההרשמה היא יחסית קלה – נכנסים לאתר הבית ולוחצים על ‘Get Started’:

ואז מחברים כל חנות eBay לכוד. אם יש לכם יותר מחנות אחת, תזכרו לחבר כל חנות דרך הענן או VPN בפעם הראשונה – אחרי ההרשמה הראשונית לא תצטרכו לחשוב על זה יותר. כך מחברים חנות איביי בסוביוי:

למה Subivi?

כפי שציינתי קודם, חיפשתי CRM שמתמחה בסחר אלקטרוני. הפיצ’רים העיקריים שעשו עלי רושם כמוכר וותיק הם:

  • אוטומציה מלאה למערך שירות הלקוחות.
  • היכולת לטפל בכל הטיקיטים, קייסים, החזרות ופניות לקוחות של כל חנויות האיביי שלי במקום אחד.
  • היכולת לקדם מכירות ולעודד ביקורות חיוביות עם הפיצ’ר של מכירת מוצר משלים וכן פיצ’ר של בקשת פידבק מותאם מוצר.
  • כלי לתרגום (100 שפות) מובנה בתוך המערכת.
  • האפליקציה שלהם שמאפשר לי לנהל את החנויות איביי שלי מכל מקום.
  • הטמפלייטים האוטומטיים והטגיות החכמות שמכניסות אוטומטית את פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה וחוסכות המון זמן ומאמץ בחיפוש אחר נתונים אלו.

החוויה שלי עם הכלי של סוביוי

ברגע שחיברתי את כל החשבונות שלי לסוביוי, לקח לזה 30 דקות כדי לסנכרן את כל הנתונים שלי מחנויות האיביי. מה שכן אהבתי זה שהמערכת של סוביוי מייבאת אינפורמציה של עד שבועיים אחורה מיום ההרשמה אז לא הייתי צריך להתחיל מאפס. 

טפלייטים וטגיות חכמות 

החלטתי להתחיל עם הפיצ’ר של הטמפלייטים והטגיות החכמות. היה לי אוסף של הודעות מוכנות ששמרתי לי בגוגל דוקס והחלטתי להכניס אותם למערכת עם טגיות חכמות רלוונטיות. זה למעשה עזר לי להיות מאוד יעיל מבחינת מתן מענה ללקוחות. אתם יכולים לבחור ממגוון טמפלייטים שמוכנים לשימוש ומופיעים ב drop down menu או להוסיף הודעות בצורה עצמאית כמוני.

הטגיות החכמות אוטומטית מכניסות מידע על הלקוח והמוצר כמו שם הלקוח ומספר המעקב:

תיבת דואר אחד

לאחר מכן התקדמתי לתיבת דואר שלי ב Subivi. קודם לחצתי על ‘open’ (מס’ אחד בתמונה מטה) ואז הסתכלתי בתוך תיבת הדואר הנכנס שלי (מס’ 2 בתמונה מטה).

כמוכר איביי פעיל, אני בטוח שאתם מכירים את מערכת הטיקיטים של איביי וכמה היא לא נוחה לשימוש, לא יעילה ומבזבזת המון זמן, בייחוד אם אתה הבעלים של מספר חנויות. סוביוי חוסכת לכם את כל ההתעסקות הזאת על בכך שאתם יכולים לטפל בכל פניותיהם של הלקוחות – קייסים, החזרות וטיקיטים במקום אחד. ניתן להבדיל בין פניות מחנויות שונות על ידי התג המיוחד שניתן באופן אוטומטי לכל הודעה מחנות מסויימת:

זה מאפשר לכם לנהל את השיחות שאתם מקיימים עם לקוחות על ידי מתן גישה לאינטרקציות קודמות עם לקוח על מנת שתוכלו לענות בצורה הטובה ביותר מבלי לבזבז זמן בחיפושים אחר הודעות קודמות. כשלוחצים על

 ‘tickets’ מימין להודעה אפשר לראות את כל הפניות הקודמות עם אותו לקוח:

כמו כן, ניתן להוסיף הודעות לקייסים או טיקיטים ספציפיים כדי שתוכלו לזכור איפה עומדת פניה מסויימת. רק אתם תוכלו לראות את ההערות האלו ולא הלקוח:

באותה מידה, אתם יכולים להוסיף תזכורות בתוך הודעות וטיקיטים כדי שלעולם לא תשכחו לטפל במשימות מסויימות:

בקשות אוטומטיות לפידבק המותאמות למוצר ספציפי

רוב המוכרים שולחים הודעה אחת כללית כשהם רוצים לבקש פידבק מקונה. זאת טעות גדולה בעיני מכיוון שלכל מוצר יש את הניואנסים שלו ולכן דורש את תשומת הלב הראויה. אני אישית מוכר ערכות DIY (ערכות שנותנות לך את כל מה שנדרש על מנת לבנות פרוייקטים בצורה עצמאית) ולעיתים הלקוחות שלי נהיים מתוסכלים עם המוצרים שלי. פעם הייתי מקבל הרבה פידבקים שליליים ואז גיליתי את הבקשות לפידבק מותאמות המוצר. בעצם כל מה שצריך לעשות זה להכניס את הSKU (מס’ מזהה של המוצר) ולכתוב הודעה שתישלח כאשר אותו מוצר יימכר. אני אישית החלטתי להוסיף לינק לסרטון יוטיוב שמראה איך מרכיבים את המוצרים אותם אני מוכר. התוצאות היו מדהימות, הלקוחות שלי היו פחות מתוסכלים, הפידבקים החיוביים עלו, הפידבקים השליליים ירדו והתוצאה הישירה הייתה עליה במכירות כיוון שרוב הקונים היום מסתמכים על פידבקים כדי לקבל החלטת רכישה.

מכירת מוצרים משלימים

יש לסוביוי פיצ’ר בדומה למה שהצגתי למעלה, המאפשר לך לשלוח הודעה אוטומטית ללקוח לאחר שרכש מוצר ספציפי. הרעיון הוא להציע לאותו לקוח לקנות עוד מוצר שמתקשר למוצר הראשון, במקרה שלי – הרחבות ותוספות לערכות ה-DIY. מדובר בפיצ’ר סופר פשוט אך מאוד אפקטיבי, אני אישית ראיתי עליה של בין 15-35% במכירות של מוצרים ‘משניים’ בעזרת הפיצ’ר הזה בלבד!

תמיכה

לסוביוי יש אחלה צוות תמיכה, ניתן ליצור איתם קשר דרך הצ’ט שלהם באתר. הם עזרו לי מאוד וענו תוך זמן קצר! *(הערת מערכת – התמיכה קיימת גם בעברית עבור הקהל הישראלי)

תמחור לכל כיס

סוביוי מציעה תמחור דינאמי למוכרים עם תקציבים שונים. הם מציעים את התמחור הכי תחרותי בשוק לפי מחקר שעשיתי. מה שמייחד אותם זה שהם מציגים את המחירים שלהם בצורה ברורה – יש להם רמת שקיפות שאין למערכות CRM אחרות. לרוב יש לחברות מתחרות עמלות נוספות עליהן לא מספרים לך בהתחלה אבל עם סוביוי מה שרשום להם באתר זה המחיר נקודה:

המלצה

בהתחשב בכל מה שנאמר לעיל אני רוצה להגיד שאני בהחלט ממליץ על הכלי של Subivi!

הם מציעים:

  • תמורה מצויינת ביחס לשוק.
  • פיצ’רים שעוזרים להעלות פידבקים חיוביים ולהוריד פידבקים שליליים.
  • פיצ’ר שעוזר להרחיב מכירות.
  • יכולת לחסוך המון זמן ולייעל את העסק וכך להתרכז בהרחבת העסק, פתיחת עוד חנויות וביצוע ייעול מבחינת מוצרים שנמכרים ומקור מוצרים חדשים.

פיצ’רים שלמיטב הבנתי הם כרגע בפיתוח ויצאו בשבועות הקרובים הם:

  • אינטגרציה לאמזון.
  • בינה מלאכותית שתעזור עם אופטמיזציה לליסטינגים ויעזור לכם להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש באיביי.
  • יכולת להגביל הרשאות לעובדים בשלט רחוק (VAs).
  • יכולות ניהול הזמנות ואוטומציה נוספת.
  • שיוך טיקטים אוטומטי.

 כמוכר באיביי שלקח את הזמן באמת לנסות את הכלי של סוביוי בחודשים האחרונים בהקשר של העסק איביי שלי, אני אישית ממליץ על הכלי הזה למוכרים שרוצים להעניק שירות לקוחות מצויין, למוכרים שמעוניינים להרחיב את המכירות שלהם ולמוכרים שרוצים לחסוך בזמן על מנת שיוכלו להתרכז בהרחבת ליבת עסק ב-eCommerce שלהם. 

 

about

המסלולים שלנו