תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

שיטות משיכת תנועה של גולשים לאתרי מסחר מקוון

דרכים מומלצות להביא תנועה של גולשים לאתר האי-קומרס שלכם

להקים כיום אתר מסחר (אי קומרס) זה לא בעיה גדולה במיוחד. לא חסרים כלים ולמעשה זו אחת השיטות הטובות ביותר כדי להצליח עבור מי ששואל איך עושים כסף מהבית. האתגר הגדול באמת הוא להביא תנועה של גולשים לאתר האי קומרס שלכם. נציג את הדרכים שיעזרו לכם בכך, לא משנה דרך איזה פלטפורמה או סוג של אתר אתם רוצים למכור. 

 

לעבוד חזק על הפלטפורמות החברתיות 

כדי להביא תנועה של גולשים לאתר האי קומרס שלכם, אפשר לחזק את הנוכחות בגוגל ואפשר לחזק את הנוכחות ברשתות החברתיות. חצי מהמכירות אונליין כיום נעשות למעשה בשיטת הדרופשיפנג. אפשר להשיג הכנסות גבוהות מאוד בשיטה הזאת, פשוט על ידי פיצוח האתגר ששמו איך למכור באמזון. להצליח כדרופשיפר ולמכור הרבה דרך אמזון או איביי, זה לא משהו שצריך בשבילו כישרון נטו. אפשר ללמוד לעשות דרופשיפינג (יש קורסים צורך העניין) וגם פה, צריך לחזק את הנוכחות שלכם ולהביא תנועה. 

איך תביאו תנועה לאתר את לפעילות שלכם באמזון? מאוד נכון לעבוד חזק על הנוכחות שלכם בפלטפורמות החברתיות. ואם חשבתם שהנוכחות שלכם זה אומר להקים עמוד עסקי בפייסבוק, יש עוד פערים שצריך להשלים. תנועה לאתר או להגדלת מכירות באמזון תוכלו להשיג בעזרת נוכחות ערה ברשתות חברתיות מגוונות, שפונות לקהלים שונים:

  • פייסבוק – צרו דף עסקי מושקע אבל חשוב לא פחות להעלות תכנים ופוסטים בקביעות. אם תשכילו לשלב בין חשיפה שלכם בפייסבוק כאנשים אמיתיים (ולא רק כמשווקי מוצרים), תזכו לאמון העוקבים ותשיגו הרבה מכירות דרך תנועת גולשים. 
  • אינסטגרם – המקום הנכון לקדם מכירות בתחומי לייף סטייל, אופנה, גדג’טים ועוד אלף ואחד דברים אחרים. לא רק בני נוער מחוברים כיום לאיסטגרם אלא פלח לקוחות וקהל יעד עצום בגודלו.  
  • TUMBLR – רשת מיקרו בלוגים חזקה יחסית, שיכולה לעזור לכם לשפר את תנועת הגולשים והטרפיק, במיוחד אם קהל היעד שלכם לא כולל דווקא ישראלים. שילוב של תמונות, סרטונים ומידע קצר מומר לכניסת גולשים ולתוספת מכירות. 
  • PINTEREST – אם אתם רוצים למכור מותגים, אופנה, בגדים ואקססוריז ואתם רוצים להגיע לאין ספור נשים בשוק העולמי, מפה תוכלו להביא המון טרפיק לאתר. בנוכחות ברשת חברתית הזאת אתם יכולים ליצור מינוף גם להגדלת מכירות דרך פלטפורמות מגוונות, אתרי חנות ומכירות באמזון ואיביי. 

קידום אורגני SEO בגוגל יקפיץ את האתר שלכם 

כדי למכור, אתם יכולים להקים אתר אי קומרס או למכור בדרופשיפינג אפילו ללא אתר. דרופשיפינג מאליאקספרס או מזירות כגון איביי מאפשר למכור לגולשים מכל העולם, במסגרת עבודה מהבית. כדי להביא תנועה, כלי מאוד חזק הוא גוגל. את האתר או הנוכחות המקוונת שלכם תחזקו לאו דווקא על ידי השקעה גדולה בכסף אלא על ידי שיטות קידום אורגני (SEO). 

לדוגמא, הפיצו תכנים שנותנים ערך לגולשים, בהתאם למוצרים שאתם מוכרים. קידום אורגני נעשה על ידי הטמעת תכנים עם מילות מפתח שגוגל מזהה, עם התאמה לחיפושים ולצרכי הגולשים. אתם לא צריכים להמציא את הכל מאפס אלא לבצע מחקר מילות מפתח. שלבו את המילים והביטויים החזקים בכותרות וצרו היררכיה של תכנים. ככל שיגיעו אליכם יותר גולשים ויישארו באתר שלכם, כך הדירוג שלכם בגוגל יתחזק. 

מעבר לקידום אורגני, שווה להשקיע גם בקידום ממומן. על ידי פרסום מודעות ממומנות בגוגל תוכלו להשיג את תשומת הלב של קהל יעד ממוקד. את המודעות הללו ישבצו עבורכם בגוגל באתרים שמתאימים לצרכים שלכם. לדוגמא, אם אתם מוכרים מוצרי ספורט, המודעה שלכם תוטמע באתר כושר או בריאות, או בתוך בלוגים של מתאמנים וחובבי פעילות גופנית וכן במדורי כושר בעיתונים מקוונים או פורטלים חזקים. 

 

כל נוכחות מקוונת אפשר לחזק בגישה הנכונה 

לאתר האי קומרס שלכם תוכלו להביא תנועה חזקה של גולשים בעזרת נוכחות מקוונת בשיטות נוספות. לדוגמא, שיווק וויראלי או קידום גרילה. טכניקות שיווק כאלה יוצרות תהודה בקרב הקהל הרחב. תצודו את העין של גולשים באמצעות קמפיין הומוריסטי או על ידי פוסטים שרוכבים על טרנדים. חפשו את ההאשטאגים הפופולריים, צלמו סרטונים מעניינים ותוכלו גם להיעזר בניוזלטר, שיתכן לכם ערך מקצועי ומהיימן. 

לסיום, נציין שגם אם אין לכם עדיין אתר, אתם יכולים להיכנס לתחום המכירות בצורה יחסית מהירה. לדוגמא, הקמת חנות בפלטפורמות כגון שופיפיי. ואם אתם רוצים ללמוד לעומק עוד על דרופשיפינג, שופיפיי מה זה, איך להרים קמפיין מקוון שעובד ואיך לזהות מוצרים חמים, רווחיים וטרנדים בשיווק, את כל זאת ועוד תוכלו ללמוד בקורס דרופשיפינג מא’ ועד ת’. לא נדרש ידע קודם וגם לא צריכים לדעת בניית אתרים או מה זה גוגל אנליטיקס. בקורס מעשי נותנים את כל הכלים להצלחה ותזכרו – כל נוכחות מקוונת אפשר לחזק, להביא יותר גולשים ולהשיג (הרבה) יותר מכירות.

about

המסלולים שלנו