תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

דרופשיפינג באיביי לעומת חנות אינטרנטית משלכם – יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות

דרופשיפינג באיביי או חנות אינטרנטית ?

ניתוב של עסקים רבים לפעול בדרך מקוונת, יצרו דפוסי התנהלות עסקיים חדשים שלא היו מוכרים עד לפני כמה שנים כמו דרופשיפינג באיביי או חנות אינטרנטית.

המגמה של קניות באינטרנט עולה מחודש לחודש באופן מתמיד. ישראלים רבים מעדיפים לבצע הזמנה באתר שיש לו חנות אינטרנטית ולא לצאת לקניון, להיתקע בפקקי תנועה ולחפש במך שעות חניה. הנוחות של הגעת המשלוח הביתה, היא זו שמכתיבה מגמה זו בארץ ובכל העולם.

החשיבה על הפעלת חנות אינטרנטית 

קמעונאים רבים שיש להם חנות פיזית מחליטים לפתוח גם אופציה של דרופשינג באיביי או חנות אינטרנטית כדי להגדיל את ההכנסות שלהם. ההזמנות המקוונות תופסות נפת משמעותי של סך הקניות בישראל כיוון שקהל רב מעדיף שההזמנות יגיעו לביתם ללא צורך בהגעה למרכז מסחרי כדי לחפש אחר מוצר זה או אחר. 

היתרון הגדול של חנות אינטרנטית הוא בעובדה שהלקוח בודק את אופציות הרכישה בזמנו החופשי בשעות היום או הלילה, נחשף לכל המגוון הקיים, מידות, צבעים, גדלים ועוד. הוא בוחר את הפריטים המתאימים לו, משלם ומחכה שהשליח יגיע בימים הקרובים. דרך נפלאה שחוסכת טרחה רבה.

עבור מי שיש לו חנות קמעונאית, ההכנסה באמצעות חנות מקוונת היא תוספת משמעותית של הכנסות ועבור מי שמתפרנס רק מאופציה של חנות אינטרנטית, זו דרך נהדרת ליצור הכנסות ורווחים. הלקוחות בוחרים אם הם מעוניינים לשלם באמצעות פייפל, ביט או אחד מכרטיסי האשראי. 

דרופשיפינג באיביי

דרופשיפינג (באנגלית: Drop shipping) היא הפעלה של שרשרת אספקה שבה המשווק אינו משכיר מחסנים אלא קולט את ההזמנות מהלקוחות ברשת ולאחר מכן מעביר דרישה זהה ליצרן או למפיץ והוא זה שמעביר את המוצרים לביתו של הלקוח.

יש לשיטה זו יתרון גדול בעובדה שאין צורך לרכוש מלאים שעולים ממון רב כשקצב המכירות הוא לא ברור ולא ידוע מה יימכר ומה יישאר על המדפים. בדרך זו המשווק חוסך את העלויות של השכרת המחסנים, בניית תשתיות כמו מדפים, תוכנות לטיפול בהזמנות בפועל ומימון המלאי. מדובר בסכומי כסף גדולים ביותר ולכן זוהי שיטה מצוינת שסוחפת אנשים רבים לעסוק בה. 

בדרך זו אפשר למכור כל מוצר בכל תחום וליהנות מעמלות נאות שמשלם הייצרן למשווק דרופשיפינג. אפשר לעסוק בכך מהבית בכל שעה משעות היום והלילה ולכן זהו עיסוק מועדף על סטודנטים, גמלאים ואנשים רבים נוספים המעוניינים ליצור הכנסות נוספות.

מכיוון שפועלים בתוך איביי, הטראפיק הוא עצום והחנות הווירטואלית נחשפת לעיניהם של כמויות גדולות של לקוחות פוטנציאליים מדי יום. אחד החסרונות הוא שיש הרבה אנשים שעוסקים בכך באי ביי ולכן קיימת תחרות ביניהם, במיוחד אם מדובר במוצר זהה.

לנוחות הלקוחות אפשר לקבל תשלום באמצעות כרטיסי אשראי בשיטה המאובטחת או בפייפל/ ביט.

about

המסלולים שלנו