וגם לספר לך קצת על החברה שעומדת מאחורה, קבל 8 נתונים מעניינים על HiSmile!
1) החברה נוסדה על ידי שתי חברים (ויזמים כמובן) אוסטרלים בני 21 ו-22 בשנת 2014.
2) הם התחילו את העסק שלהם עם 20,000 דולר אוסטרלי בלבד, שזה סך הכל כ-50,000 שקל.
3) המטרה שלהם לשנת 2018 היתה להגיע ל100 מיליון דולר במכירות, אחרי שהגיעו ל40 מיליון דולר מכירות ב2017.
4) האתר שלהם יושב ופועל על לא אחרת מאשר הפלטפורמה שכולנו מכירים: שופיפיי.
5) לא מדובר במוצר פורץ דרך או במשהו חדשני, למען האמת המוצר שהם מוכרים היה קיים עוד הרבה לפני שהם התחיל, הוא קיים בהמון סוגי וריאציות שונות באליאקספרס ובאליבאבא ורבים אף עושים דרופשיפינג מאליאקספרס לאיביי למוצרים כאלה.
אז איך הם הצליחו כל-כך?
6) היזמים הצעירים השקיעו את רוב תקציבי הפרסום שלהם דווקא לא בפרסומות רגילות בפייסבוק/אינסטגרם (כמו הפרסומת שאנחנו רואים עכשיו) אלא על ידוענים ומעצבי דעת קהל בעיקר באינסטגרם.
בשפה שלנו נקרא : influencer marketing’ אותם ידוענים גרמו לבידול משמעותי באיכות המוצר ולרצון של הלקוחות להשיג שיניים יפות ובוהקות סטייל הוליווד.
7) ממליץ לך לטייל באתר של החברה וללמוד על דברים שיכולים להגדיל לך את ההכנסות כמו מנוי מתחדש חודשי שהחברה מציעה, כל חודש יגיע אליך הביתה משחת שיניים של החברה, חבילה של ג׳לים למילוי והלבנה ועוד דברים שגם ככה תצטרך לקנות שוב!
דוגמה נוספת מלקוח שלנו שמוכר מכונות קפה בשיטת דרופשיפינג, אנחנו בונים לו אתר עם אפשרות למנוי שבועי / חודשי ששולח אליך ישירות למשרד / לבית קפסולות קפה בסגנון שאתה אוהב בלי שתצטרך כל פעם לבצע הזמנה מחדש.
(כי מי לא צריך לקנות קפסולות אחרי שהם נגמרות?)