תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

כיצד לבנות נכון כותרות באמזון?

קהילה יקרה, אנשים אהובים!

לרגל כניסתה של ענקית המסחר 🇮🇱אמזון לישראל🇮🇱, החל מהיום יעלו לקבוצה ולקהילה פוסטים וטיפים אשר יעזרו לחבר׳ה שכבר סוחרים להצליח בגדול, ולחבר׳ה המתחילים להיכנס לפלטפורמה ברגל ימין👌

הנושא הראשון שארצה לדבר אתכם עליו היום הוא כותרת המוצר.

הדבר הראשון שהקונה קורא כשהוא רואה את המוצר שלנו הוא הכותרת.

הכותרת צריכה להביא לקונה מספיק מידע שהוא יבין בדיוק מה המוצר שאנחנו מוכרים, הכותרת משפיעה מאוד על דירוג מילות מפתח שאנחנו רוצים שאמזון תדרג אותנו בהם אז אנחנו צריכים להטמין אותם בכותרת, אבל הכותרת צריכה להיות קריאה, אם היא מפוצצת ביותר מדי מילות מפתח, אנחנו נפסיד לקוחות, ואפילו שאמזון מדרגת אותנו למילות המפתח האלה, אם אחוזי הכניסה למוצר לא יהיו גבוהים אלגוריטם הA9 של אמזון יחליט לשים מוצר אחר במקום של המוצר שלנו. אז אנחנו צריכים איזון של כותרת ברורה וקריאה, עם מילות המפתח הכי חשובות שלנו.

הכללים של אמזון על תבנית הכותרת הם:

* האות הראשונה בכל מילה היא אות גדולה חוץ ממילים שהם פחות מ5 אותיות

* השתמשו במספרים ולא באותיות כשמדובר במספרים (2 ולא שתיים)

* חייב לציין את כמות היחידות שיש בחבילה

* השתמשו בטקסט סטנדרטי בלבד. אסור להשתמש בסימנים.

* אסור לציין מחיר בכותרת

* אסור להשתמש במילים שיווקיות כמו מבצע חיסול, הנחה, מוצר חם וכו…

* אסור לציין מידע עליכם או על החברה שלכם, אם זה מותג שלכם ציינו את שם המותג בלבד.

הכללים לפעמים משתנים אז בבקשה אל תהיו מקובעים, תסתמכו על הכללים שרשמתי פה ותמיד תבדקו בעצמכם לפני שאתם מעלים כותרת למוצר חדש.

טיפ כללי: אם יש למוצר שלכם חידוש או תוספת שאין למתחרים שלכם, ציינו אותו בכותרת כדי למשוך לקוחות.

אה ועוד טיפ קטן ממני –

אם בא לכם לנצל את ההזדמנות האדירה להכנס למסחר באמזון בצורה הטובה ביותר, אני מזמין אותכם לשלוח הודעה כדי לשריין לעצמכם שיחת ייעוץ חינמית על המסלולים והשירותים שלנו, יש לנו הצעות מדהימות שקשה לסרב להן 🙂

ב-ה-צ-ל-ח-ה!

 

 

about

המסלולים שלנו