רצינו לספר לכם קצת על הפספוס האדיר של הרבה מוכרים בעלי חנויות שופיפיי (ולא רק) כיום, והוא החשיבות של הבאת לקוחות חוזרים – Retargeting.
(צורת פרסום שבה מוצגות ללקוחות פרסומות במיקוד מחדש בעקבות חשיפה קודמת לתכנים שפרסמתם בעבר)
נתחיל בזה שהסיבה שאנשים לא קונים בפעם הראשונה יכולה לנבוע מהרבה אפשרויות.
הלקוח אולי לא היה מרוכז באותו הרגע, הלקוח היה עסוק מדי על מנת לבצע את הרכישה, אולי היה צריך לשקול את המחיר, עלויות משלוח, אולי אשתו או אחד הילדים פתאום צלצלו אליו… ועוד אלף ואחת אפשרויות.
הסבירות שלקוח כזה שכבר הראה מעורבות כלשהי עם המוצר שלנו או עם החנות, יקנה אצלנו בחנות לאחר שייראה פרסומים שלנו שוב, היא גבוהה מאוד! ?
הטעות של רוב האנשים היא שהם שוכחים\מוותרים לפרסם לאנשים שכבר הראו התעניינות בשירות\מוצר שהם מציעים.
סתם שתבינו, מבחינה סטטיסטית, מדד ה- CTR (מבטא את היחס בין מספר החשיפות שמקבלת פרסומת לבין מספר הלחיצות עליה) של מודעה ממוצעת לקהל שצופה פעם ראשונה במודעה עומד על 0.07% בזמן שה-CTR הממוצע של מודעה לקהל שנתקל במועדה בפעם השניה והלאה, עומד על 0.7% . כלומר פי עשרה! ?
אנו ממליצים לכם בחום לנסות למנף את ה-DATA (מידע) האדיר שאנחנו צוברים ולהשתמש במלוא הפוטנציאל שלו.
יש הרבה דרכים לעשות את זה החל מפרסום ריטרגטינג עם הצעה מפתה ללקוח, אחוזי הנחה מסויימים או סתם טריגר נוסף שייגרום לו לסיים את הרכישה בהצלחה.
טיפ קטן מהניסיון האישי שלנו, ישנן אפליקציות שמאפשרות לכם לשלוח הודעות אסמס לאנשים שנטשו את העגלה והשאירו את מספר הטלפון שלהם. ה – ROI
(החזר השקעה, כלומר פי כמה החזרנו ביחס לעלות שהוצאנו) הוא פשוט מדהים!
אם ניסיתם כבר לבד ואתם רואים שהדברים לא ממש זזים כמו שציפיתם, אנחנו כאן כדי לעזור.
צרו קשר איתנו קשר – יש לנו הצעה שלא תוכלו לסרב לה !?