תפריט

2018-09-16-11-12-54-723rfsdqsejldlmhguzfugfxqrsi_UserMedia logo-s

על החשיבות של עמוד המוצר בשופיפיי ושיפור אחוזי ההמרה בעזרת ביקורות

למה עמוד המוצר כל כך חשוב ואיך תוכלו להפוך את עמוד המוצר שלכם לעמוד מוצר שמעורר תחושת ביטחון ואמון במוצר??

עמוד המוצר בחנות אינטרנטית הוא המקום שבו הלקוחות יחליטו האם לרכוש את המוצר או לעזוב את החנות, לכן עמוד המוצר הוא העמוד הקריטי ביותר בכל חנות אינטרנטית / פאנל מכירות.

בעוד שרוב בעלי החנויות נוטים להתמקד בעיצוב ושיפור עמוד הבית או עמוד האינסטגרם שלהם, הם לא משקיעים מספיק בחלק החשוב ביותר בחנות שלהם – עמוד המוצר עצמו שנמצא בחנות שופיפיי.

עמודי מוצר קיימים כדי שתוכלו לספר ללקוחות שלכם מדוע הם חייבים לקנות את המוצר שלכם, להסביר ללקוחות שלכם אילו צרכים או בעיות המוצר שלכם פותר להם, לפרט את הפרטים החשובים ביותר שהלקוח צריך לדעת כדי לקבל החלטה ולרכוש את המוצר.

תמונות מוצר ברמה הגבוהה ביותר ותיאורי מוצר הכתובים בצורה פנטסטית הינם שני דברים חשובים במיוחד לעמוד המוצר שלכם, אך ישנם עוד הרבה דברים שחשוב מאוד להכניס לעמוד המוצר שלכם בשביל למקסם את המכירות מהתנועה בחנות.

היום נרצה לדבר אתכם על אחד הדברים שיעזרו לכם לעורר את תחושת האמון והביטחון במוצר שלכם מצד הלקוחות.

ניחשתם נכון? –

ביקורות מלקוחות – Customer Reviews:
זה לא סוד שהיום כ-70% מהלקוחות ברחבי האינטרנט מחליטים האם לרכוש מוצר בהתאם לביקורות על אותו מוצר, תחשבו רגע על עצמכם – כשאתם מחפשים מסעדה טובה לאכול בה או בית מלון טוב להעביר בו את הסוף שבוע, אחד הדברים הראשונים שתבדקו כנראה יהיה הדירוג והביקורות מהלקוחות שביקרו באותו מקום.
ככה זה גם אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, מעניין אותם לראות ביקורות על המוצרים שלכם, זה לא דבר שהוא בגדר חובה – אפשר גם למכור בלי שום ביקורות.
אבל אין ספק שאחוזי ההמרה שלכם יכולים לעלות למעלה למעלה.

לסיכום – ביקורות לקוחות זה דבר חשוב מאוד בעמוד המוצר שלכם, אם אין לכם ביקורות כאלה אתם פשוט מפסידים לקוחות ומכירות, תיכנסו עכשיו לחנות שלכם, תוסיפו אופציה להוספת ביקורות מלקוחות, ובנוסף תציעו ללקוחות שרכשו את המוצר קופון הנחה נחמד בתמורה לביקורת חיובית עם תמונה מגניבה.

אני בטוח שלאחר שתוסיפו ביקורות מלקוחות אתם תוכלו לראות בעצמכם שיפור משמעותי בשיעור אחוזי ההמרה בחנות שלכם.
בהצלחה?!

בתמונה:
חנות שמתמשת בביקורות לקוחות בצורה מעולה, כפי שאנו מלמדים לעשות במסגרת קורס שופיפיי שלנו.

 

about

המסלולים שלנו